ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, 1–3
Zpráva z XXXII. konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.–12. září 2024
[Conference report]
Zuzana Krejčí, Karolina Šlehobr Kubíčková
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2024.19
zveřejněno: 09. 12. 2024
Abstract
Conference report
reference (1)
1. Freeth, R., & Caniglia, G. (2020). Learning to collaborate while collaborating: Advancing interdisciplinary sustainability research. Sustainability Science, 15(1), 247−261. CrossRef
Zpráva z XXXII. konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.–12. září 2024 is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177