ORBIS SCHOLAE
Oznamujeme autorům a čtenářům, že po dohodě s nakladatelstvím Karolinum bude od roku 2024 (ročník 18) časopis Orbis scholae vycházet pouze v elektronické podobě.
Orbis scholae je odborný recenzovaný časopis zaměřený na problematiku školního vzdělávání v jeho širších sociokulturních souvislostech. Cílem časopisu je přispět k porozumění školnímu vzdělávání a jeho rozvoji, k řešení problémů praxe a vzdělávací politiky.
Časopis je zařazen do databází SCOPUS, CEEOL, DOAJ, EBSCO a ERIH Plus.
ORBIS SCHOLAE, 89–92
Zpráva z desáté Mezinárodní vědecké konference Mezinárodní asociace pro hodnocení výsledků vzdělávání. Dublin, 27.−30. června 2023
[Report about the 10th International Research Conference of the International Association for the Evaluation of Educational Achievement. Dublin, June 27th–30th, 2023]
Vít Šťastný
DOI: https://doi.org/10.14712/23363177.2024.4
zveřejněno: 09. 07. 2024
Abstract
News
reference (2)
1. Allen, G. E. (2006). Intelligence tests and immigration to the United States, 1900−1940. In Encyclopedia of the life sciences, 1−5. CrossRef
2. Rubin, D. B. (1974). Estimating causal effects of treatments in randomized and nonrandomized studies. Journal of Educational Psychology, 66(5), 688–701. CrossRef
Zpráva z desáté Mezinárodní vědecké konference Mezinárodní asociace pro hodnocení výsledků vzdělávání. Dublin, 27.−30. června 2023 is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
157 x 230 mm
vychází: 3 x ročně
cena tištěného čísla: 150 Kč
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177