ORBIS SCHOLAE
Orbis scholae is an academic journal published by Charles University, Prague. It features articles on school education in the wider socio-cultural context. It aims to contribute to our understanding and the development of school education, and to the reflection of teaching practice and educational policy.
ORBIS SCHOLAE, Vol 13 No 2 (2019)
Editorial
Dominik Dvořák
Výzkum interakce mezi spolužáky: přehled konverzačněanalytických studií
František Tůma, Linda Nepivodová, Nicola Fořtová
Vypracovanie domácich úloh v poškolských zariadeniach v premenách času
Zuzana Bánovčanová, Michaela Bieliková
Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů
Kateřina Vlčková, Stanislav Ježek, Tomáš Kohoutek, Jan Mareš
Mluvit, či nemluvit? Participace na výukové komunikaci očima vokálních a tichých žáků a jejich učitelek
Klára Šeďová
Komparace formálního ukotvení terénní výuky ve školních vzdělávacích programech a její pojetí v modelových základních školách
Hana Svobodová, Radek Durna, Darina Mísařová, Eduard Hofmann
4. evropská konference kurikulárních studií
Michaela Dvořáková, Daniel Pražák, Jakub Holec, Dominik Dvořák
230 x 157 mm
published: 3 x per year
print price: 150 czk
ISSN: 1802-4637
E-ISSN: 2336-3177